Troika - definitii, sensul istoric și sensul politic al termenului




Troika (truica, troica)
este sania ruseasca cu trei cai injugati, dar termenul a fost preluat in geopolitica, unde a definit fie organisme de conducere policefala (s-au facut referiri la liderii comunisti), fie reuniuni internationale tripartite cu participarea Rusiei / URSS-ului. Termenul a fost larg uzitat in mass media internationala, astazi fiind utilizat pentru a defini orice reuniune politica tripartita sau orice organism de conducere ce implica trei coordonatori sau lideri (vezi cazul fortelor de pace din Kosovo sau comisiile OSCE).


Pentru alte utulizari ale termenului troika, vezi:

  1. pagina DEX

Decembrie in Rusia

http://destinatii.inturism.info/wp-content/uploads/2008/12/k7.jpgMega-galerie cu poze de iarna din Rusia: peisaje de iarna, zapada si ger

Mama Rusia in plina iarna


Posted in fotografii | Tagged crestinism, iarna, manastire, ninsoare, ortodoxie, photo gallery, pravoslavnic, rus, ruseasca, Rusia, russia, snow, snowing, traditii, tradition, traditional, troica, troiene, troika

Un triumf al bizarului - arta lui Jeff Vander Meer


DICTIONARE SPECIALIZATE: tróică s.f. (cuv. rus.; pol.) ♦ 1. Convenție interstatală constituită de Olanda, Portugalia și Luxemburg v. Ad. 6 VIII 91 p. 6. ♦ 2. Orice asociere (politică) între trei entități ◊ „Un grup de conspiratori [...] Printre ei se află troika Armată, KGB, Interne.” Ad. 21 VIII 91 p. 1; v. și Cotid. 11 IX 91 p. 2 [scris și troika] (cf. fr. troïka; I. Preda în LR XLI 1112 p. 586; DEX – alt sens)

Comentarii

  1. Buna, Dupa ce am fost în rela?ie cu Anderson de ani de zile, s-a despar?it de mine, am facut tot posibilul sa-l aduc înapoi dar totul a fost în zadar, l-am dorit atât de mult înapoi din cauza dragostei pe care o am pentru el, l-am implorat cu totul, am facut promisiuni, dar el a refuzat. I-am explicat prietenei mele problema mea ?i ea mi-a sugerat sa contactez mai degraba un vrajitor care ar putea sa ma ajute sa fac o vraja pentru a-l aduce înapoi, dar eu sunt genul care nu a crezut niciodata în vraja, nu am avut de ales decât sa încerc, am a trimis vrajitorului prin po?ta ?i mi-a spus ca nu este nicio problema ca totul va fi bine înainte de trei zile, ca fostul meu se va întoarce la mine înainte de trei zile, a facut vraja ?i, surprinzator, în a doua zi, era în jurul orei 16. M-a sunat fostul meu, am fost atât de surprins, am raspuns la apel ?i tot ce a spus a fost ca îi pare atât de rau pentru tot ce s-a întâmplat încât a vrut sa ma întorc la el, ca ma iube?te atât de mult. Am fost atât de fericit ?i m-am dus la el, a?a am început sa traim din nou ferici?i împreuna. De atunci, am promis ca oricui cunosc care are o problema de rela?ie, a? fi de ajutor unei astfel de persoane, trimi?ându-l la singurul vrajitor real ?i puternic care m-a ajutat cu propria mea problema. e-mail: ogagakunta@gmail.com
    1) Vraji de dragoste
    2) Vraji de dragoste pierduta
    3) Vraji de divor?
    4) Vraji de casatorie
    5) Vraja de legare.
    6) Vraji de despar?ire
    7) Alunga?i un Iubit trecut
    8.) Vrei sa fii promovat în biroul tau/ Vraja de loterie
    9) vrei sa-?i mul?ume?ti iubitul
    (ogagakunta@gmail.com)

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Articole recente

Postări populare de pe acest blog

Norvegia - preistoria. Înainte de vikingi. Tsunami-ul din Doggerland

Parlamentul European (PE) - prezentare. Alegerile europarlamentare

Spartanii (date istorice si legenda)

Banca Europeana de Investitii (BEI / EIB) - Instituții europene

Istoria metalurgiei in Orient, Levant si in Romania

Istoria Judetului Tulcea (Romania): Preistoria

Tara Romaneasca - Heraldica

Istoria si traditiile turcilor Dobrogeni

Uniunea dintre Danemarca si Norvegia

Repere istorice jud. Alba (Romania)